SMARTTOP
Internetveikals
Piegāde pa visu Latviju
Darba laiks P.O.T.C.P.S.SV-
+371 26333894
Talrunis +371 26333894
E-pasts info@smarttop.lv
REKVIZĪTI:
SIA ''SMARTTOP''
Reģ.40103816011
BANKA: ''Swedbank''AS
IBAN: LV53HABA0551038793728
Adrese:
Prūšu 22 k2 65,
Rīga,LV-1075
SIA''Smarttop''
Ja Smarttop interneta veikalā pasūtītā prece neatbilst aprakstam, neapmierina kvalitāte vai nav saskaņā ar norādītajiem preces parametriem, Jūs to varat atdot atpakaļ vai samainīt 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas. Preci varat nodot atpakaļ kopā ar pavadzīmi, pirkuma čeku , un iesniegumu par preces atdošanas iemesliem. Prece ir jānogdā paša spēkiem vai ar kurjerpasta starpniecību.
Saņemot klienta atgrieztās preces tiks izvērtēti sekojoši nosacījumi, vai:
Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota.Tai jābūt pārdevēja oriģinālajā nosūtītajā iepakojumā.
Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Ja izvēlaties nosūtīt ar kurjerpasta starpniecību, tad prece ir jāiepako droši, lai piegādas laikā nerastos bojājumi.
Ja izvēlaties atgriezt preci ar Omniva pakomātu starpniecību, tad lūgums iepriekš sazvanīties uz kontaktos norādīto info tālruni un ar uzņēmuma darbinieku precizēt uz kuru pakomātu/paku bodi plānojat nosūtīt atgriezto preci.
Tiklīdz saņemsim atgriezto sūtījumu, veiksim preces pārbaudi un atgriezīsim maksājumu pilnā apmērā vai arī saskaņā ar vienošanos ar pircēju izsūtīsim vietā citu preci.
Pie preču atgriešanas lūgums norādīt sekojušu adresi:
Prūšu iela 22 k2 65,Rīga ,Latvia ,LV-1057 TEL +371 26333894
Ja Preču pārdevējs konstatē, ka Klients ir lietojis preci un tā vairs nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, tad nauda netiks atgriezta. Ja nosacījumi tika ievēroti, tad Preču pārdevēja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 30 dienu laikā no patērētāja rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt patērētājam to naudas summu, kura par preci, lietu vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim. Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par preci vai lietu, kamēr patērētājs nav atdevis preci vai lietu vai arī nav iesniedzis preces vai lietas atdošanu vai nosūtīšanu apstiprinošus dokumentus.
Preču atgriešanas iesniegumi:
iesniegums preču apmaiņai pret citu preci
iesniegums naudas atgriešanai
naudu Jūs saņemsiet 1 nedēļas laikā pēc preces atdošanas (izņemot maksu par preces piegādi). Preces atpakaļ nodošanas izdevumi – pasta, kurjera vai transporta – ir jāsedz klientam
Mēs izskatīsim problēmu un vienosimies par Jums izdevīgāko situācijas risinājumu. Prece netiek mainīta un labota, ja bojājumi radušies, neievērojot lietošanas instrukcijas un noteikumus.